A BeKith els casals d’estiu són molt més que diversió ja que els continguts s’adeqüen a les edats i necessitats de cada alumne fent que els nens aprenguin de manera més eficaç mentre juguen i es diverteixen.
A P3 treballem les emocions a través dels “informes de com ens trobem ». Aquesta activitat ajuda els nens a transmetre i a entendre com se senten diàriament. Aquests «weather reports» poden realitzar-se en qualsevol moment del dia i són una gran manera d’ajudar-los a crear consciència i autogestió d’ells mateixos.
A P4-P5 treballem les emocions a través dels «story times theater». Aquestes històries ajuden a identificar l’humor dels nens i que aprenguin a gestionar les seves emocions internes.
A 1er i 2n de primària utilitzem el «circle time routine». Aquest proporciona un moment per escoltar atentament, promoure la comunicació oral i aprendre nous conceptes i habilitats. Els nens se senten en un cercle i poden parlar quan se’ls atorga el «talking object», que els hi atribueix el torn de paraula.
A 3r i en 4t de primària vam realitzar jocs sempre relacionats amb els valors. Algun exemple seria Feeling Flip Book, o Mood Ficar.
És per això, que en els casals Bekith d’estiu, a part de divertir-nos amb activitats lúdiques com excursions, crafts, esport i jocs d’aigua també aprenem en valors, a més tot en un entorn totalment en anglès.