Anglès extraescolar
Classes 100% en anglès impartides per un professorat amb vocació que acompanya l’alumne des de l’etapa infantil fins a batxillerat, apostant per la preparació per als exàmens de Cambridge English.
BeKith ensenya anglès amb valors emocionant a l’alumnat, fomentant la seva curiositat, incrementant la seva atenció i tenint com a resultat un aprenentatge significatiu de l’anglès que els permeti comunicar-se amb seguretat i obrir-se al món.
Metodologia BeKith
La formació en anglès es divideix en tres etapes educatives.
L’etapa infantil, i respectant el ritme dels alumnes, l’ensenyança es basa en l’escolta activa de l’idioma, descobrint les primeres paraules en anglès. La confiança i la seguretat són vitals per l’aprenentatge de l’alumne. En aquesta etapa, volem que l’alumne senti curiositat per l’anglès, es diverteixi i gaudeixi aprenent.
En l’etapa de primària es referma progressivament l’aprenentatge de l’anglès a través de les 4 habilitats: expressió escrita, comprensió lectora, comprensió i expressió oral. En aquesta etapa, l’alumne comprèn i comença a comunicar-se en anglès a la vegada que referma valors com l’amistat i l’autonomia. A partir de cicle mitjà, comencen la preparació pels exàmens de certificacions internacionals.
En l’etapa de secundària els alumnes es preparen per l’ús eficient i pràctic de l’anglès fora de l’aula, així com per les certificacions internacionals. En aquesta etapa assoleixen la confiança necessària per comunicar-se amb fluïdesa i les eines lingüístiques i de relacions interpersonals que els obriran al món.
Infantil
En aquesta etapa, i respectant el ritme dels alumnes, l’ensenyament es basa en l’escolta activa del idioma, descobrint les primeres paraules en anglès. La confiança i la seguretat són vitals per l’aprenentatge de l’alumne. En aquesta fase, volem que l’alumne senti curiositat per l’anglès, es diverteixi i gaudeixi aprenent.
Nivells:
Del K1 al K3
Programa:
És un programa lúdic, divertit i actiu, basat en una varietat de jocs, contes, cançons i dinàmiques especialment creades per a ells, on també podran començar a conèixer i utilitzar el llenguatge emocional tant necessari en aquestes etapes. D’aquesta manera, l’aprenentatge de l’idioma i el reconeixement de les seves emocions es converteixen en una experiència positiva i enriquidora.
Valors:
Enfortir els valors del respecte, l’autonomia i la gratitud, entre d’altres.
Objectius:
- Aprenentatge de vocabulari, rutines i estructures bàsiques
- Despertar l’interès i la curiositat per l’anglès a través de les emocions.
Primària
En aquesta etapa es referma progressivament l’aprenentatge de l’anglès a través de les quatre habilitats de la llengua. L’alumne entén i comença a comunicar-se en anglès a la vegada que referma els valors de l’amistat i l’autonomia. A partir de cicle mitjà, comencen la preparació pels exàmens de certificacions internacionals.
Nivells:
Del K4 al K9
Programa:
En aquesta etapa educativa, i seguint la metodologia lúdica, dinàmica i que respecta el ritme evolutiu de l’alumnat, es treballen les quatre habilitats de la llengua: expressió escrita, comprensió lectora, comprensió i expressió oral.
Valors:
Totes les activitats estan enfocades a promoure valors com l’empatia, l’entusiasme o la responsabilitat.
Objectius:
- Construir una base sòlida de l’idioma sobre la que es continuï treballant durant l’educació secundària.
- Obtenir les seves primeres certificacions a nivell internacional de Cambridge English.
- Refermar la seva confiança per a què comencin a utilitzar l’anglès amb seguretat en múltiples situacions de la vida quotidiana
Certificacions internacionals:
- Cambridge YLE
Secundària
En l’etapa de secundària els alumnes es preparen per a l’ús eficient i pràctic de l’anglès fora de l’aula, així com per les certificacions internacionals. En aquesta etapa adquireixen la confiança necessària per comunicar-se amb fluïdesa i les eines lingüístiques i de relacions interpersonals que els obriran al món.
Nivells:
Del K10 al K15
Programa:
És pràctic, eficient, motivador i dinàmic i s’orienta a la producció espontània de l’idioma amb una metodologia que inclou l’ús de tecnologies innovadores.
Valors:
Es desenvolupen els valors del compromís, la tolerància o la sostenibilitat.
Objectius:
- Dominar l’anglès de forma que els permeti expressar-se en un món divers, multilingüe i adaptat a les noves tecnologies.
- Obtenir certificacions internacionals.
- Promoure la pràctica dels valors, el pensament crític i una adequada gestió de les emocions
Certificacions internacionals:
- Cambridge A2 Key, B1 Preliminary, B2 First y C1 Advanced
Per què escollir BeKith?
- Més de 40 anys d’experiència en anglès extraescolars
- Especialistes en anglès en col·legis amb una presencia líder en la província de Barcelona
- Pioners en l’ensenyament de l’anglès amb valors
- Classes emocionants i motivadores
- Classes 100% en anglès
- Professorat amb vocació i en contínua formació
- Gestió integral de l’activitat en el col·legi
- Ensenyament des de P2 fins a 2n de batxillerat
- Preparació per als exàmens de Cambridge i ús de la plataforma English Exams Lab
Algunes dades:
Sobre BeKith diuen...
Contacta amb BeKith
Omple el següent formulari o truca’ns i BeKith es posarà en contacte amb tu el més aviat possible per conèixer de prop el teu cas.
Si ho prefereixes, pots trucar-nos al 934 817 475 i et posarem en contacte amb la persona indicada.
Al nostre blog parlem de...
Els casals d’estiu són una oportunitat
A BeKith els casals d’estiu són molt més que diversió ja que els continguts s’adeqüen a les edats i necessitats de cada alumne fent que
Els últims d’Europa en anglès
Espanya ocupa la 34ª posició dins del rànquing mundial. Segons l’informe EF EPI 2020 Espanya se situa un any més en l’última posició en l’àmbit europeu.Les proves
Espanya segueix suspenent en anglès
Estancat és com descriu un estudi recent sobre la millora de l’anglès a Espanya i el classifica dels últims en el «rànquing mundial».
Per què obtenir una certificació de Cambridge?
Els exàmens de Cambridge són titulacions reconegudes a nivell internacional que certifiquen el nivell d’anglès de l’estudiant. Avaluen tot un seguit d’habilitats lingüístiques d’una llengua que, depenent del certificat, poden canviar: comprensió escrita (reading), Use of English, expressió escrita (writing), comprensió auditiva (listening) i expressió oral (speaking).
“El compromís és un acte, no una paraula” – Jean Paul Sartre
Acceptar o assumir un compromís hauria de ser entès com un acte reflexiu i no quelcom pres a la lleugera. Independentment del context, estar compromès requereix posar dedicació, esforç, conviccions i confiança en el projecte, en la idea que floreix.
8 consells per fer una classe motivadora
Un dels reptes més complicats que ha d’afrontar tot professor d’anglès –o de qualsevol matèria- és aprendre a motivar als seus alumnes. També és un dels més importants.
In you I trust (confio en tu)
«La confiança és la cola de la vida, allò que ens enganxa. És l’ingredient principal per a una comunicació efectiva i el principi fundacional per a sostenir una relació.»
(Stephen Covey)
El valor del respecte en l’educació
El respecte és fonamental en qualsevol estadi de la vida i comença per ser un acte intrapersonal. El respecte a un mateix és essencial per poder establir relacions satisfactòries en tots els àmbits de la vida com el familiar, el laboral, l’esportiu i l’educatiu.
Tornem a… educar en valors
El món de l’educació està canviant. Diversos centres educatius contemplen, a més de potenciar el desenvolupament i el foment de l’autonomia dels alumnes, cuidar del seu món emocional per a què Visqui i en conseqüència, Aprengui.